Lees reviews van consumenten over TI 84shop. Hoe wordt TI 84shop beoordeeld door klanten in 2021? Deel nu jouw persoonlijke ervaring
TI 84shop
Belazerd!
Doe aangifte! Dit bedrijf spoort niet verwijdert reviews!!
Geen PS5 ontvangen en ook geld nog niet terug
Op 15.10.2023 een PS5 besteld. Wekenlang aan het lijntje gehouden door Mr. Amarsingh. Uiteindelijk op 16.11.2023 annulering van het order gevraagd, maar ook nog steeds geen geld teruggestort gekregen, ondanks telkens dezelfde beloftes. Verdere stappen zullen nu worden ondernomen om deze praktijken aan de kaak te stellen. Advies: blijf hier ver van weg!
na 99 dagen eindelijk geld terug
Ik heb op 23 juli 2023 een PS5 aangekocht. Elke week kreeg ik hetzelfde excuus dat het de volgende week geleverd zou worden. Eind augustus werd me voorgesteld om mijn order te annueleren. Ik had hiermee ingestemd, met de belofte dat ik mijn geld binnen de twee weken terug zou krijgen. Na 2 weken had ik mijn geld nog niet teruggekregen. Ik had hiervoor gebeld:\"Heeft u al een mail met de bevestiging van annulering gekregen?\" Neen, als een bedrijf zelf voorstelt om te annuleren verwacht je dat de bestelling ook effectief wordt geannuleerd. Nog eens 2 weken later had ik mijn geld nog steeds niet. Terug gebeld:\"heeft u al een creditnota ontvangen?\" Terug was het antwoord nee. Sindsdien heb ik elke dag gebeld en gemaild en elke dag werd er mij beloofd dat ik het geld binnen de 3 dagen zou ontvangen. Na 4 weken dagelijks te bellen en te mailen heb ik eindelijk een creditnota ontvangen en een screenshot van de terugbetaling. 99 dagen na de aankoop van mijn PS5 heb ik eindelijk mijn geld teruggekregen (30/10/2023).
Onbetrouwbaar, levert niet en stort na annulering geen geld terug.
22 september 2023 heb ik een Playstation 5 besteld bij TI-84-shop. De bestelling had ik direct betaald. Ik heb gekozen voor afhalen in plaats van bezorgen in verband met de korting die daarbij werd gegeven. In de bestelbevestiging stond vermeld dat indien het langer dan een week zou duren ik contact met TI-84-shop diende op te nemen. Omdat TI-84-shop telefonisch niet bereikbaar is, heb ik via WhatsApp contact onderhouden met de shop. Op 26 september gaf ik aan dat ik geen bericht had ontvangen voor het ophalen. Ik kreeg op dezelfde dag een bericht terug met excuses en dat het product volgende week mee zou moeten gaan. Ook zou ik 29 september een precieze afhaaldatum aan mij kenbaar zou worden gemaakt. De tracking zou ik 12 uur voor levering/afhaal krijgen. Op 29 september gaf ik aan dat ik nog steeds niets had vernomen. Vervolgens kreeg ik 1 oktober een bericht waarin werd gevraagd of iets voor het einde van de week afgesproken kon worden omdat ze de Playstation op kantoor zouden hebben. Ik gaf toen aan dat dit goed was en dat ik graag de eerstvolgende ophaal mogelijkheid van de shop zou vernemen. Op 3 oktober gaf ik aan opnieuw niets vernomen te hebben. De medewerker antwoordde dat ik op 4 oktober zou horen wanneer ik de bestelling kon afhalen. Op 4 oktober hoorde ik echter niets en gaf ik opnieuw aan dat ik niets had vernomen. Een dag later gaf de medewerker van de shop aan dat ik de Playstation op 9 oktober direct naar mij geleverd (dit in plaats van het afhalen) zou kunnen worden vanuit de leverancier. Ik gaf aan dat als dit sneller zou gaan, ik akkoord was maar dat als ik in de loop van de week mijn bestelling niet had ik verdere stappen zou nemen. 9 dagen later krijg ik excuses met de mededeling dat ik morgen bericht zou krijgen over de dag van ophalen. Dit is natuurlijk lachwekkend en niet meer serieus te nemen. Ik heb dezelfde dag (14 oktober) de overeenkomst per mail officieel laten ontbinden met het verzoek mijn geld terug te storten. Hierbij had ik thuiswinkel.org in de cc gezet omdat de website aangaf dat ze onder thuiswinkel vallen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik response van Thuiswinkel.org dat Ti-84Shop niet bij hen aangesloten staat en onterecht hun Algemene Voorwaarden gebruikt. De shop mailde kort erna als ik na een week mijn geld niet terug heb ik een berichtje moet sturen. Het is een week later en heb nog steeds mijn geld niet. Ik heb een jurist ingeschakeld en ben bezig met het ondernemen van de benodigde stappen voor het terugkrijgen van mijn geld. Ik zal dan ook deze review update na aanleiding van de al ondernomen stappen. Tot zover adverteert ti-84shop tot op het heden met producten die ze niet kunnen leveren, komen structureel afspraken niet na en geven geen geld terug bij annulering. Ze gebruiken onterecht de algemene voorwaarden van thuiswinkel.org en de politie heeft meerdere meldingen over ti-84shop binnen gekregen. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en op hun kantoor locatie is niemand aanspreekbaar en/of zijn ze afwezig. Bestel hier niet !
Geen product en geen geld terug ontvangen
Op 21 augustus xbox Series x besteld maar nooit mogen ontvangen na diverse mail wisselingen. Bestelling geannuleerd op 26 september en direct credit nota ontvangen.... Alleen het geld daar wacht ik tot op heden nog op. Er wordt van alles belooft en maar uitgesteld, maar er wordt niks na gekomen! Reeds aangegeven dat ik na een bepaalde periode m\'n juridische adviseur in zal schakelen met incassobureau. Tevens aangegeven dat ik aangiften zal doen bij de politie. Zoveel gedupeerden ongekend! Hoe kan zo\'n bedrijf door blijven gaan!?
Dhr.
Ik heb begin juni een PS5 besteld bij dit bedrijf. Eris toen aangegeven dat de levertijd een week zou zijn. Na een week heb ik nog niks ontvangen. Ik ben er achteraan gegaan en ze gaven aan dat hij door een fout van de leverancier niet op tijd geleverd kon worden. Ik heb toen de bestelling geannuleerd en hier ook bevestiging van ontvangen. Echter weer het geld keer op keer niet terug gestort. Iedere keer dat er contact is geweest krijg ik excuses en de belofte dat het deze keer echt terug gestort gaat worden, maar helaas is dit tot op heden nog niet gebeurd. Helaas is dit aan vergelijkbare reviews te zien de gang van zaken bij dit bedrijf.
100% geld kwijt garantie - oplichters!
Ik heb op 20/04/2023 een playstation5 besteld en betaald (met INV169404) op 27/04/2023 heb ik de bestelling geannuleerd en zelfde dag een creditnota (Creditnota INV169844) ontvangen. Ondertussen zijn we 10/07/2023 nog steeds niks ontvangen. Ik heb ondertussen gebeld, gemaild en ondertussen al 3 mails ontvangen dat het binnen 8 dagen tot binnen 24 uur erop staat of met de vraag heb je geld al ontvangen? Ik heb ze in tussentijd al aangetekend in gebreke gesteld en advocaat al ingeschakeld. Het resultaat enkel loze en valse beloften en €0 ontvangen. Ik heb alvast gemeld aan Kees van der spek en hopelijk maakt hij hierover een rapportage zodat het woord out is koop niks hier enigste garantie is dat je 100% je geld kwijt bent.
Geen levering
Na het plaatsten van het order en de betaling kreeg ik een datum van leveringen. Helaas 3 maand levering is het product dat in voorraad zou zijn nog steeds niet geleverd en ook op de vraag van de terugbetaling geen reactie. Dit is puur bedrog
TI84-shop is een scam
Als je geïnteresseerd bent in juridische opties, https://e-justice.europa.eu/41/NL/european_payment_order. Het is een zeer eenvoudige en gratis procedure. Ik heb een bestelling geplaatst bij deze webshop en deze geannuleerd, waarbij ik bevestiging van de annulering en een creditnota heb ontvangen. Het is echter al meer dan een maand geleden sinds de wettelijke terugbetalingsdeadline en ik heb mijn geld nog steeds niet teruggekregen. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen met de webshop, heb ik alleen maar loze beloften gekregen. Als gevolg daarvan heb ik juridische stappen ondernomen om mijn geld terug te krijgen.
OPGELICHT !
In december 2022 een PS5 besteld en betaald. Omdat de levering uitbleef werd deze, ruim binnen de geldige periode, geannuleerd. Op 01/03 (na verschillende keren de telefonisch en schriftelijke belofte te hebben gekregen dat men het ging terugbetalen), heb ik een negatieve beoordeling geschreven via Trustpilot. Diezelfde dag nog werd, door Ti84shop zelf, de beoordeling verwijderd en kreeg ik opnieuw telefonische bevestiging dat het geld de week nadien zou terugbetaald zijn. Tot op heden werd er nog steeds geen terugbetaling gedaan. Waarschijnlijk zal Ti84shop ook weer deze beoordeling eenzijdig verwijderen.. maar ik zal, tot het geld terugbetaald is, via verschillende kanalen potentiële kopers waarschuwen.