Lees reviews van consumenten over Explect. Hoe wordt Explect beoordeeld door klanten in 2021? Deel nu jouw persoonlijke ervaring
Explect
Top Bedrijf
Ik kan niet anders zeggen dat ik over de top tevreden ben. Ik heb zelden zo goede klanten services meegemaakt.
Explect is een fijn bedrijf om mee samen te werken, snelle en nette offertes, goede communicatie, je wordt goed op de hoogte gehouden over afvaarten en aankomst, papierwinkel wordt geregeld en leuke, meedenkende mensen.
Andries
Eind vorige jaar heb ik een partij fitness artikelen verzonden met Explect. In China werd het volume van deze lading door Explect vastgesteld op 9m3. Echter bij ontvangst constateerde ik dat ik maar 6m3 ontvangen had, 2 pallets minder dan op papier zou moeten, en hierover heb ik de dag van ontvangst contact opgenomen met Explect. Volgens Explect was dit onmogelijk en ik werd bot afgepoederd. Ervanuit gaande dat Explect met een vork meet en ik opgelicht was, begon ik aan het uitpakken. Echter bleek na 4 weken dat weldegelijk een heel aantal items misten. Ik heb hierover opnieuw contact opgenomen met Explect, en dit maal werd mijn klacht wel serieus genomen. Explect zou dit voor mij oplossen. 6 maanden en 100+ mails verder heb ik nog steeds mijn geld of spullen niet. Explect weigert mij te compenseren. Daar waar de fout meermaals toegegeven is. Volgens Explect weigert de loods een aantal documenten mbt de levering aan hun te verstrekken en is de loods in gebreken. Echter zegt Explect niets voor mij te kunnen doen aangezien de loods de claim afwijst. Explect neemt op geen enkele manier verantwoordelijkheid en verschuilt zich achter een loods waaraan zij een deel van de logistiek aan hebben uitbesteed. De schade, ca. 3000 euro.